FAQ

Op de FAQ pagina zijn de veel gestelde vragen terug te vinden. Heb je problemen tijdens een bestelling of wil je een product retourneren? Weet je niet hoe dit moet? Kijk hier onder in de veel gestelde vragen! 

Mocht de FAQ pagina geen antwoordt geven op je vraag! Neem dan contact op via het contact formulier!

Wanneer een bestelling is geplaats zal het pakket binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd worden! Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace link. Via deze link kun je de zending volgen. Wanneer een order artikelen bevat die niet voorradig zijn, zullen we de order eerst compleet maken, alvorens deze te versturen.

 

Mocht je de reeds voorradige artikelen alvast willen ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 06-28640707. Houd hierbij klant- en/of ordernummer bij de hand!

Wanneer je niet thuis bent op het bezorgmoment, proberen de bezorgers het pakket bij de buren af te leveren. Via een notificatie in je brievenbus zie je waar het pakket is afgeleverd. In enkele gevallen komt de chauffeur de volgende dag nogmaals langs voor een 2e poging. Als je dan afwezig bent, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeleverd, waar je deze op een later moment af kunt halen.

 

In het ontvangen pakket zit een retourformulier. Dit retourformulier bevat een retoursticker. Plak deze op de doos en geef het pakketje af bij een servicepunt van Post NL. Deze retourservice is uiteraard kosteloos voor onze klanten.

 

Zoek hier naar Post NL servicepunten bij jou in de buurt.

Het bedrag dat je van ons terugkrijgt wordt teruggestort op je rekening of creditcard. Als je (deels) met een waardebon hebt betaald, maken wij een nieuwe waardeboncode voor je aan. Deze nieuwe code kan je terugvinden in de factuur die per mail naar je wordt verstuurd. De code van de oorspronkelijke waardebon is niet langer geldig.

Voeg in je winkelmandje je waardebon in.

Winkelwagen